Edzőink

Somogyi Zoltán


Somogyi Tibor


Kutasy Pál
Pali bácsi

Kiss Baranyi Sándor
Sanyi bá

 
2013-11-25
2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25 2013-11-25
 

Kutasy Pál

Pali bácsi

Kutasy Pál Több kép Magamról: 1981-ben láttam meg a napvilágot, nyár elején, július 2-án, Ottó napján. Tõsgyökeres Budakeszi gyerek vagyok, bár labdarúgó múltam nem Budakeszihez kötõdik. Elõször Pátyon, a szomszéd faluban léptem a mámorító zöld gyepre, valamikor 2000 áprilisának környékén. Aztán következett a TF (2001-2004). Itt kell megemlíteni, hogy életem eddigi egyetlen mesterhármasát a TFSE színeiben rúgtam (a Rákoshegynek), (naaa, jó nem volt igazi M3-as, mert az egyik csapattársam belepiszkált, -õ is rúgott egyet közben - de azért 1 meccsen hármat, nem rossz!!!). 2005 tavaszától végre Budakeszin szántom a füvet.(BLSZ II.o) Szabadidõmben természetesen focizom. Van két kispályás csapatom a Fehérvári úti futballbajnokságban. Amikor nem focizom, akkor szívesen járok bulizni a barátaimmal. Kedvenc külföldi csapatom nincsen, de ha választani kéne, akkor Sp.O.: Barcelona, Olaszo.: Juventus, Anglia: Man. U. A többi nem számít... Aki többet szeretne tudni, az keressen meg személyesen!!
Ja, és M.O.: BLA!!!

vissza     nyomtatás     cikküldés
Menetrend


Életmód
ÉLETERÕ ÉS IMMUN - AKTIVITÁS II. rész
Elõzõ fejezetünkben az immunrendszer fogalmáról, mûködésérõl és jelentõségérõl olvashattatok. Az immunrendszer az egész szervezetet behálózva védelmezi azt. Immunaktivitásunk majd 2/3-a a gyomor-bélrendszerhez kötõdik. Az immunrendszer zavartalan mûködéséhez azonban elengedhetetlen a hibátlanul mûködõ idegrendszeri és hormonális szabályozás is.
 
ÉLETERÕ ÉS IMMUN - AKTIVITÁS I. rész
Lassan és kíméletesen közeledik a téli idõjárás. Ilyenkor, akárcsak kora tavasszal, jó, ha résen vagyunk, mert lazább öltözékünk miatt könnyebben megfázhatunk. Mozgás közben ugye nem fázunk, de amint megállunk, kivizesedve meghûlhetünk, és estére, bizony ránk köszönt a hideg is. A sportolóknak ebben a tekintetben igen nagy elõnyük, hogy az aktív és rendszeres mozgástól, és mert jobban odafigyelnek a táplálkozásra, szervezetük nagyon erõs. Ez azt jelenti, hogy kevésbé fogékony a betegségekre, hamar képes a regenerálódásra. Hogy megõrizzük, illetve egyensúly vesztés esetén visszanyerjük egészségünket, fontos, hogy tisztában legyünk szervezetünk mûködésével.
 
MOB-program az utánpótlás egészséges táplálkozásáért
Kétszázezer hazai utánpótláskorú sportolóhoz szeretné eljuttatni üzenetét a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) a tudatos sporttáplálkozás fontosságáról.
 
de   de

ROOTOR